Megan

Free hugs!

Toen ik bij van Domburg op zoek was naar het ene stofje voor de Mantica die ik wilde maken voor Megan,  vond ik nog een stofje. Een stofje waar ik wel een beetje mijn twijfels bij had of ze die wel leuk ging vinden. Maar zoals ik hier al eerder schreef, ze was er niet, dus ik kon daar gebruik van maken. Ik kocht hem dus gewoon.

Omdat we last minute in ene naar Zuid Frankrijk gingen, mocht ik last minute nog even snel achter de naaimachine kruipen. Want hetgeen ik voor dit jurkje in gedachte had, was zo zomers dat het wel heel zonde zou zijn om hem te laten liggen voor na de vakantie. Ik had dus in m’n hoofd dat het een blauw jurkje zou worden, met wat streepjes details, maar verder gewoon helemaal blauw. Nou dat ging dus even niet door. Want door de haast lette ik niet op met knippen en kon ik een nieuw plan maken. Ik vloek echt bijna nooit, maar echt ik baalde zo erg dat ik het dus nu bijna deed. Vond het zo onwijs zonde, want het was dus ook nog is het laatste stukje dat ze me verkocht hadden. Naja, okee… Nieuw plan dan maar. Ik had gelukkig nog wat witte tricot liggen en bedacht me dat ik dan maar een witte bovenkant moest maken met applicatie. Maar Megan kennende vind ze niet echt heel veel leuk meer, dus het moest wel iets zijn wat ze leuk zou vinden. In ene schoot me het zielige cactusje dat om ‘hugs’ vroeg door me gedachte. Dat had ik ergens gezien op een shirtje en vond ik zo grappig dat ik er mijn versie van maakte. Ik maakte een snijbestand en ging toch wel vrolijk verder aan de jurk. Het was wat meer werk, maar eigenlijk zou die zo toch wel veel leuker worden!

En of die leuker werd… Megan is er echt super blij mee en ik vind hem zelf ook echt super leuk. Ik deelde hem in de Sofilantjes groep op facebook, waar die echt onwijs veel geliked werd. Zo veel dat het de ontwerpster van het patroon ook opgevallen was. Die vonden hem ook erg leuk, en plaatste hem op hun facebookpagina. Wauw, toen ik dat las onderweg naar Frankrijk was ik helemaal een beetje trots, en Megan ook! Ze kon niet wachten om hem aan te trekken, en ik niet om een ‘aanfoto’ te maken!

20258310_1807260719291671_3088483801833381203_n

Hier het berichtje dat Sofilantjes plaatste op hun facebookpagina. Zo’n leuk compliment!

20793575_1827057090645367_904673626_o

En niet te vergeten ook de ‘aanfoto’s’. Vergeet te zeggen dat ik bij beide mantica jurkjes ook een lekkere drama haarband weer erbij maakte, net zoals bij de Nivalis die ik eerder maakte voor Megan.

De foto’s zijn gemaakt in het super mooie oude centrum van de plaats waar wij op vakantie waren: Le Grau-du-Roi. Wat een knapperd he?

(Als je op de foto’s klikt kun je ze ook nog in het groot bekijken.)

Het stofje ‘Cactus Sweat Bambiblauw van Eva Mouton’ kocht ik bij van Domburg Textiel.

Een gedachte over “Free hugs!”

Plaats een reactie